Godmorning sweet saturday!

Godmorgon! Igår hade jag riktigt, riktigt roligt! Var ju på tjejfest hemma hos min vän Emelie. Skitskojiga tjejer verkligen haha, så underbara och roliga! Det var så härligt att träffa alla. En minnesvärd kväll, definitivt. Nu har jag nyss käkat en fet frukost/lunch med mamma och nu ska vi se filmen bridesmaids. Mamma kommer skratta ihjäl sig, hon har sån sjuk humor haha =D Det är så himla skönt med lördag! Ska bara stanna hemma hela kvällen och mysa, ta en varm dusch, hoppa ner i pyjamasen, se film och käka gott. Vara bara mig, slippa alla andra förutom min familj. Sådana här kvällar är något av det bästa som finns helt ärligt, speciellt "dagen efter" hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -