Tomorrow ♥

Hey you all! How you doin'? Jag mår suuuper! Imorgon är det ju alla hjärtans dag och även min och min älsklings ett årsdag. Det ska bli så himla mysigt, jag längtar riktigt mycket. Först ska jag vara i skolan i endast en timme, chitt chatta och lite sådär, sen ska jag ta tåget till malmö klockan tio och väl där möter jag upp pojkvännen och sedan drar vi till aqvakul och badar och myser bara han och jag =D Vid fyra-fem tiden åker vi tillbaka till ystad där vi käkar på thairesturangen och sen ska vi bowla i tomelilla klockan åtta. How nice?! Perfekta planer för firande av en ett årsdag samt alla hjärtans dag. Underbart, kommer bli en perfekt ett årsdag för vår del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -