Tvätt och städ kväll!

Hej hej, hemskt mycket hej. Or something, whatever, ähm.. Jag tänkte egentligen blogga innan men efter jag hade duschat så gick jag och la mig i sängen och somnade till i en och en halv timme. Vaknade för ca en timme sen med en hård skallebank och hade drömt en skit hemsk dröm. Att jag blev rånad och halvt misshandlad av några folk i Ystad.. HAHA. Jävla ystadbor alltså, förföljer mig in i drömmarna gör ni också haha! ;) Nej men såattehh... Nu tänkte jag iaf städa och sortera all min jävla tvätt som ligger slängd på golvet och kasta in en maskin tvätt. Sen ska jag ner i byn och chitt chatta lite med Amanda och handla hem godis som jag ska ha framför en film sen. (JAA JAG SKA BÖRJA MED MINA JÄVLA NUTRILETTS SHAKES, PÅ TISDAG OKEY? ;)) Så får förvandlas till en duracell kanin eller nått nu om jag ska hinna med att somna i någorlunda tid också..


Typ så här kommer jag se ut? Haha. Fast nej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -