Äntligen fredag!

Hey! Jag slutade skolan klockan elva idag, hade karaktär i två timmar och jag jobbade på riktigt bra och gjorde en hel uppgift om handikappolitik. Så nu är jag hemma. Men fyyy vad kallt det är ute! Helt sinnes. Jag är halvt ihjälfrusen varje gång jag kommer hem efter skolan ^^ Nu ska jag resa mig upp från sängen och dammsuga mitt rum, det var det enda jag inte gjorde igårkväll när jag städade. Efter det ska jag hjälpa mamma välja kläder till imorgon och sen ska vi köra hem till mormor en stund. Ikväll ska jag hem till svärmor med älskling, stannar förmodligen där tills på söndag :) Och förhoppningsvis blir det bio denna helgen om allt går som det ska och vi inte blir innesnöade or something. So long readers!


Omg kolla så brun jag var?! September 2010 i Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -