Update

Behövde vara ifrån bloggen lite så därför har jag inte uppdaterat, end of story! :) Vad gjorde jag igår då? Jo jag var hemma hos alex, duschade och kollade på filmen jakten på lycka, har tyckt att det är en mycket sevärd film ända sedan jag såg den första gången. Så har ni inte sett den så gör det! Hur som helst, idag vaknade jag först tjugo i nio men sen blev jag tillsagd av min lärare att stanna hemma från skolan pga snön, so I did. Somnade om en timme senare och sov till klockan två (!). Helt sjukt egentligen, jag kan verkligen sova hur mycket som helst haha. Asade röven upp ur sängen och sen gick jag hem till Hanne, tog en kopp kaffe och en cigg med henne och snackade skit. Nu är jag iaf hemma hos mamma och chillar, kollar tv och dricker oboy. OCH ANGÅENDE MINA NUTRILETT SHAKES som jag egentligen skulle börjat med i tisdags, jag ändrade start dagen till onsdag nästa vecka. Dels för att jag ska på tjejfest imorgon och sen för att jag och pojkvännen har ett års dagen på tisdag, kul att sitta där och dricka shakes då? Nej, inte direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -