Nu är jag rasande!!!

VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE SAMT FÖR MÅNGA FULA ORD I DETTA INLÄGGET!

Hade jag fått chansen så hade jag torterat alla onda människor en lång tid tills de dog av all smärta. Idioter som våldtar, människor som plågar djur och sliter av deras pälsar, kidnappare som dödar barn och säljer vidare deras organ, mördare/massmördare, folk som går på oskyldiga människor och misshandlar de grovt, ja jag kan komma på hur många onda personer som helst som jag hade velat tortera till döds. Samla alla såna äckliga jävlar, kedja fast dem i en källare och ge dem till mig så jag kan ta hand om dem! Hitler (om han nu hade levt och jag hade haft chansen) hade stått allra högst på min lista. Jag hade stuckit ut ögonen på honom, dragit av alla hans naglar, kastrerat lillpitten, dunkat hans fula huvud i ett stengolv upprepande gånger, klippt av tungan, strimlat hans pungkulor, låtit han bli våldtagen i röven av en häst och till sist hade jag hackat han bit för bit, harklat mig och spottat på honom och sedan kastat han till lejonen. Tviii och fyfan.

Fan ta alla rasister, fan ta alla idioter som tycker om Hitler! Er hade jag fanemig också velat ta hand om! Jag mötte en kille på festen i helgen som sa att han "gillade Hitler till och från". Jag gapskrattade han rakt i facet och gick därifrån. Säg aaaldrig något positivt om Hitler i min närhet för jag får sån jävla lust att klippa till er då. Likadant om ni skulle säga något rasistiskt i min närhet. Jag fattar inte hur fan man kan vara rasist? Hur kan man hata en annan människa pga deras hudfärg/var de kommer ifrån för exempel? MAN KAN FÖRFAN INTE HJÄLPA HUR MAN FÖDS! Nej, ett kok stryk skulle alla "tuffa" rasister haft!

Och nu kommer vi till anledningen varför jag blev rasande från början. Denna videon. Jag kollade på den nyss för första gången. Vad fan är det för fel på människor?! Hur faaaaan är vissa funtade?! Helt jävla sinnessjukt! Jag började gråta, sånt här skär så jävligt i mitt hjärta. DÖD ÅT ONDA, HJÄRTLÖSA MÄNNISKOR!


Kommentarer
Postat av: Malin

OH herregud !!! sånt är ju fan bara sjukt !!! Idioter !!!!

Seriöst, den andra killen hade säkert inte gjort något dom heller, jävla idioter såna borde behandlas lika mycket som dom behandlade honom fast 10000 gånger värre !!!

<3333333333333333333333333333333

Postat av: ILDA

Omg vilka jävla idioter!!! Äckliga fanskap!!!

2012-01-19 @ 11:01:55
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -