Fredagsmys



Har inte så mycket att skriva om egentligen. Sov till nio imorse, chillade framför datorn och tvn i några timmar, snyggade till mig och drog ner till bo ohlsson och handlade en massa presenter till min älskling som fyller år på tisdag. Efter det träffade jag fina Amanda en stund och snackade, alltid lika trevligt. Mötte upp mamma och handlade hem bertilsmat + hyrde film. När jag kom hem snackade jag med Melissa i två timmar i telen (tur vi båda har comvic). Vi pratade på som två kacklande kärringar om gamla tider, idioter, pojkvänner, träning och allt möjligt haha. Min "lillasyster" ♥ Ibland har folk faktiskt trott att vi har varit systrar och sagt att vi liknar varandra. Tillochmed hennes mamma sa en gång att vi såg ut som systrar typ haha ^^ Hursom, jag avslutade denna fredagskväll framför en film (En blomma i afrikas öken) med mamma och godis. Nu är det sovdags, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -