Gårdagens firande av babe

Igår hade jag verkligen en jätte mysig dag. Kinaresturang, öppning av presenter, fototittande på älsklingen som liten och myspys. Alldeles underbart. Älsklingen blev överöst med presenter av mig ^^ Övningskörde till ystad och tillbaka gjorde han också och han är tamejtusan riktigt grym på att köra! En av de bästa kvällarna på länge faktiskt =) Känns så skönt att jag kommer så bra överrens med Alexanders familj, hans mamma och mormor är några av de snällaste personerna jag någonsin har träffat och jag älskar dem! (Btw, hans mamma är faktiskt en trogen läsare av min blogg också. Hej hej Susanne! ;))



Den blå/svart randiga tröjan han har på sig på 2:a bilden var en av de fina presenterna han fick av mig i present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -