Häst tjej?

Jag har försökt uppdatera er länge nu men min nya dator är så seg ibland! Fattar inte varför. Och nu kan jag inte använda min gamla älskling heller, för den datorn tog en person itu... Personen säger att den stängde ner locket på laptopen "lugnt" men ändå så har hela min skärm blivit krossad på flera ställen? Skrattretande. Som vanligt kan den människan inte erkänna sina fel.  Alla mina bilder, filmer, låtar, dokument från 2009-2011 är förlorade. Blir så jävla förbannad när jag tänker på det. UUUSCH. Jag hoppas innerligt att det finns något sätt att fixa ut grejerna på..

Hur som haver, vår häst har kommit hem igen. Vi har haft honom på en inhyrd plats innan men nu är han tillbaka. Så jag gick ut och tog in honom i stallet och ryktade han lite, gav han en morot, kratsade en av hans hovar och ställde sedan tillbaka honom i hagen och mockade bort bajset. Mer vågade jag inte haha, har inte träffat honom på ett par år och sist jag red honom så blev jag avkastad i galopp ^^ Men jag får ta det steg för steg och lära känna honom, ska nog ut i stallet igen ikväll eller imorgon med pappa som stöd. Jag har aldrig varit en typisk häst tjej men jag tycker faktiskt det är roligt att rida, rykta osv.


Såhär såg han ut för ett par år sedan. Mitt arabiska fullblod, så snygg!
Gdansk heter han på papperna men även kallad Akilles.

Men eftersom hans färg har förändrats är han nu en vitgrå häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -