Hemma efter ett hårt gympass!

Hej på er! Jag kom hem för en och en halv timme sen, jag har nämligen varit och gymmat med Melissa. Vi hade Patrik som coach och fyfan säger jag bara, vi körde på stenhårt i 50 minuter. Idag körde vi på med uppvärmning, gym och till sist boxning som även var roligast. Och då kan jag tillägga att det var riktigt längesen jag tränade sist. Så nu ska vi träna där varje onsdag klockan fyra, Patrik är som vår egna "personliga tränare" fast GRATIS haha! Verkligen jättesnällt av honom att ställa upp och träna samt pusha oss.
- Igår åkte jag hem till min pojkvän, vi hade film maraton och käkade lite gott. Några kanelbullar, lite choklad och sånt där skit. Vi såg först en film som älskling fick välja och sen såg vi på titanic som var tre timmar lång. Mysig vardagskväll! Nu däremot så ska jag sätta mig och plugga en halvtimme eller två och sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen apflickorna, jag är helt slut i kroppen så det ska bli jätte skönt. Har ni sett den filmen förresten? Den blev ju förra årets bästa film på guldbaggegalan i måndags. Upp till bevis nu då, om den är så bra som de säger att den är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -