Hemma hos pojkvännen!

Shit haha, bestämde mig typ tjugo i åtta för att jag skulle dra hem till min älskling. Skulle egentligen inte träffa han förräns imorgon men han ville så gärna att jag kom så jag fick snabba mig riktigt mycket så jag hann med bussen tjugo över åtta. Så nu sitter jag här, hos min babe! Han fyller 23 år imorgon så nu får han vakna upp brevid mig på sin födelsedag också vilket egentligen inte var planerat =D Nu ska vi bara ligga i sängen och mysa, vi har saknat varandra för vi har inte träffats på en vecka, det längsta någonsin vi har varit borta från varandra. Just det, jag måste slå in alla hans presenter också innan jag lägger mig. Aja nog om pojkvänsprat nu, godnatt på er peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -