Hissar/Dissar

Det var verkligen längesen jag gjorde en "hiss/diss" eller "hot or not" som det hette här innan i bloggen. Därför är det dags att köra igång med det nu igen tycker jag!


Långa, fina och fräscha naglar! - Det är så himla snyggt tycker jag och det tycker nog de flesta. Man känner sig så "tom" när ens naglar är korta och sen känner man sig liksom "komplett" när man har fixat sina naglar, låtit dem växa eller byggt på dem. Själv hade jag som nyårslöfte att sluta bita på mina naglar och det har jag hållt, så nu jäklar håller de på att växa till sig ordrentligt.





ACAB tatueringar/människor - Jag tycker det är så jävla fult och riktigt löjligt rent ut sagt. Kriminella personer som tror de är tuffa och skriker "acab" och tatuerar in det. Hallå?! Står det rätt till i huvudet eller? Polisen är till för att hjälpa och det är bara bra att vi har polisen! Hur fan skulle världen annars sett ut? Visst finns det poliser som är idioter, men det finns det i alla yrken? Överallt i hela världen finns det svin, i alla grupper, i alla kategorier, i alla länder. Dessutom ska man aldrig dra alla över en kant. Bara för att några poliser är svin betyder det inte att alla är det? De flesta poliser jobbar som just poliser för att de vill kämpa för rättvisa. Så otroligt korkat är det när kriminella svin bryter lagen och sen när de blir haffade så tycker de att "poliserna är svin". MEN BRYT INTE LAGEN DÅ FÖRHELVETE SÅ SLIPPER NI HA MED POLISEN ATT GÖRA OM NI NU HATAR DE SÅ MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -