I skolan

Godmiddag! Jag sitter i skolan och har karaktär hela dagen. Det är så mysigt att gå i omvårdnad på denna skolan, alla sitter vid ett stort, runt bord och diskuterar allt mellan himmel och jord varje gång vi har karaktär, samtidigt som vi arbetar. Försov mig en timme imorse så jag var inte i skolan förräns tjugo i tio och vi börjar egentligen halv nio, för mitt alarm på mobilen har slutat fungera. Illa, men ändå skönt att få sova en extra timme och dessutom är vår lärare världens bästa lärare så det var chill på den fronten. Atm sitter jag framför datorn och äter lite godis som jag nyss var och köpte i vårt lilla café. Nu ska jag fortsätta jobba med utvecklingsstörning och funktionshinder. See ya!


En bild från 2009 tror jag, i Julias löshår och tröja samt mina håliga byxor. Tider det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -