Mina julklappar

Julklapparna jag fick på julafton:


Mysig pyjamas av Jennie och mamma


Pyjamasbyxor och linne av älskling och svärmor (jag önskade mig pyjamas)


Äkta one piece av mamma som jag också önskade mig


Till mig och pojkvännen från svärmor


500 kr av Mix i tjugolappar haha, 200 kr av Inger och 100 kr av Signe


Shower gel och läppglans från älskling


Halsband av svärmor och älskling


Grymt snygga örhängen av älskling och svärmor


Snygg tröja från älsklingen som jag önskade mig


Presentkort på bio av moster Jill


500 kronor på HM från mormor och morfar


I lördags på nyårsafton var vi först hemma hos svärmor på dagen och firade en
sen jul med några stycken från Alexanders släkt. Mysigt värre.




Ett spel som jag önskade mig!


Alla julklapparna fick jag av svärmor, tack så hemskt mycket!

Tack alla andra också för julklapparna, jag fick allt som jag önskade mig så jag är riktigt nöjd med mina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -