Natti natti

Tog en dusch för två timmar sen, rakade benen, borstade tänderna och smörjde in mig med cocos doftande body butter. Nu ligger jag i sängen och myser med mitt tjocka täcke och min gosiga filt, ska läsa i min nya frida tidning och samtidigt kika på i am legend filmen som går på 6an. Älskar såna här stunder riktigt mycket, då man bara får vara. Det är min standard på vardagskvällarna, att ta en varm dusch, hoppa ner i pyjamasen och lägga sig under täcket och mysa till en film/läsa i en tidning. Underbart är det. Det enda som saknas just nu är min boyfriend! Sen är det iaf sov-time för mig, klockan ringer klockan sju imorgonbitti! Sleep tight guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -