NEW IN

I torsdags var jag och shoppade med pappa på HM. Dock hittade jag inte ett skit på rean. Förlåt mig nu, men jag är så jäkla trött på tantiga och fula kläder, affärerna är ju fulla av det now these days! Visst, jag fattar att de personer som är mode intresserade tycker att det är bra.. Men come on, många av de plaggen som finns ute i affärerna nu skulle jag aldrig kunna ta på mig. Jag är inte ett dugg mode intresserad, jag går efter vad jag tycker är snyggt och vad som sitter bekvämt helt enkelt. Jag fattar verkligen inte modet nu för tiden. Så fult! Överallt i tidningar så ger de tips på kläder som är "inne"... Och det mesta är verkligen grymt fult i mina ögon. Don't get me wrong nu, ni som är mode intresserade och har en annan smak än vad jag har, har jag absolut ingenting emot. De människor som är värsta mode freaksen kanske sitter och skrattar åt mig nu för att de tycker det jag har på mig också är svin fult i deras ögon. Smaken är som baken liksom =) Min poäng är att jag tycker affärerna borde tänka mer på oss som inte har fallit för "tant modet" och som faktiskt skiter i modet och som vägrar att sätta på sig en tråkig tant tröja bara för att det är "inne". Tycker att alla affärer är fullsmockade med fula kläder nu för tiden...  Tråkigt.



Byxor 299 kr, skor 200 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -