Still sick

Somnade klockan tio igår och efter många gånger av uppvaknande inatt av att jag knappt kunde andas, så vaknade jag helt klockan åtta imorse. Just nu sitter jag på samma plats som igår, i soffan framtör tvn och försöker kurera mig. Mådde skitdåligt imorse igen men sen tog jag två panodil zapp så nu mår jag bättre. Men det slår väl tillbaka på mig ikväll igen. Jag brukar alltid må lite bättre på dagen och sen sämre på morgonen och kvällen när jag är såhär förkyld. Men nog om tråkigt sjuk prat, för några timmar sedan fick jag reda på att mina kära bilder och egeninspelade filmer på min gamla dator (som gick itu) ska räddas! Yeey. Pappa och hans kollega fixar det på hans jobb idag. Skönt eftersom jag har verkligen jätte, jätte många bilder där ända från 2009, cambilder, egeninspelade filmer osv.


Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -