Tips; Present till pojkvännen

Min pojkvän fyller 23 år nu på tisdag så därför kollar jag runder på lite presenter som man skulle kunna ge honom. Kanske jag beställer något via nätet, kanske inte. Vi får se vad jag hittar! Jag ska iallafall ut i affärerna och shoppa någon present till honom under de kommande dagarna. Kanske du också har en pojkvän som snart fyller år? Eller du kanske bara helt enkelt vill överraska din pojkvän med en present eftersom han förtjänar det? Här har ni några tips på presenter under 600 kronor till er pojkvän:


Morgonrock 599:-


MP3 Mini Högtalare 149:-


Dödskalleflaska 279:-


Knogjärnsmugg 195:-


Tränings powerball 149:-


Drinkschack 195:-


Gametel, handkontroll till Android och iOS 549:-


Snapsglas av is 59:-


Hörlursmössa 299:-


Automatisk såsvisp 329:-
(Speciellt till dig som också har en pojkvän som bor i egen lägenhet)


Uppblåsbar öltunna 99:-


Chokladfontän 349:-
(Speciellt till dig som också har en pojkvän som bor i egen lägenhet)


Naughty Knot 159:-
(En lite mer vågad present där du slår in dig själv i en sexig rosett och ger bort dig till pojken du håller kär. Kanske ett par snygga klackskor och några örhängen till och din pojkvän kommer garanterat uppskatta det ;))


Alla dessa sakerna hittar ni på coolstuff.se!

Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

TIPS!



På fredag utses vinnaren av CRYSTAL BULLET HALSBANDET i min blogg. 2 enkla regler och du är med och tävlar! Självklart finns det extra lotter...

2012-01-11 @ 22:28:03
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejhej! :) Jag har en dagens blogg tävling på min blogg nu! Du får vääldigt gärna vara med!:D Tryck bara på länken ;)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-torsdag-1.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3

2012-01-12 @ 05:49:57
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -