Är det bara jag som älskar söndagar?

Jag har haft en väldigt bra söndag. Filmen som vi såg var bra, både rolig och spännande. Efteråt gick vi allihop och käkade kebabtallrik, onyttigt men ack så gott! Nu har jag nyss tagit en dusch, sitter med oboyglaset i högsta hugg och ska se på BB. Självklart menade jag BB LIVE i inlägget om dagens planer, inte BB FINALEN som jag råkade skriva haha. Oops.
´
Men jag har tänkt på en sak... Som rubriken lyder, är det bara jag som älskar söndagar eller? Det finns ju jätte många som gnäller om att de hatar söndagar, att de har söndagsångest osv inför måndagen. Vilket jag förstår att man kan ha, men enligt mig är söndagar riktigt mysiga. Söndag är den softaste dagen för mig på hela veckan. Varför? Jo för att jag är ledig en hel dag och antingen passar jag på att göra något roligt på dagen eller så myser jag bara rejält hela dagen lång, tar en lång dusch framåt kvällen, hoppar ner i min onepiece, värmer en kopp med oboy och ser på bra tv program och läser tidningar osv. Det är för det mesta min söndags standard. Och ja, nästa dag får man gå upp tidigt vilket oftast är jobbigt. MEN man har ju faktiskt en helt ny vecka framför sig med nya möljigheter. Så ja, här har ni en tjej som älskar söndagar.
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -