Back in da game

How you doooin'? Have you missed me? ;) Tror det får vara slut på min bloggpaus nu haha, det har verkligen kliat i fingrarna under veckan... Tycker lite synd om er som har klickat in här varje dag och kollat om här har kommit upp något nytt och så har här varit helt tyst från min sida. Waste of your time liksom. MEN jag skrev faktiskt att jag skulle ha bloggpaus i minst en vecka. Hur som helst, läget med mig är iaf på topp. Jag har en grymt rolig helg att se fram emot, I'm high on life right now helt enkelt! Nu däremot så ska jag göra iordning en kopp med varm oboy och lägga mig under min mysfilt som jag praktiskt taget bor i under kvällarna haha. Jag ska nämligen plugga som fasen till mitt prov imorgon!
´
Får ju bjuda er på en egopic nu när jag har hållt truten här inne så länge. En bild från i fredags innan
jag gick ut och åt middag med pojkvännen. Vi avslutade kvällen med fredagsmys här
hemma med mami, grönsaker och dippa samt hyrfilmer. Riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -