Godnatt

´
Hahaha, asså detta är bara sååå mig på nätterna! Fråga själv min pojkvän, senast imorse sa han att jag hade knuffat ut honom på kanten av sängen och hade haft massa ljud för mig under natten. Jag är rätt sjuk när jag sover, jag tror det är hemskt att sova tillsammans med mig ibland. Jag slåss och jag skriker, jag pratar och jag puttar ut och jag tar typ 80 % av sängen. Inte alltid kanske, men ändå ofta. T.ex. så en gång när vi låg och sov hemma i hans lägenhet så började jag gallskrika mitt i natten, så vi båda vaknade av att jag skrek. Stackars Alexander, han blev jätte rädd och trodde att det var en häxa som kom emot honom (HAHA). Som tur är så måste jag väl vara rääätt så mysig att sova tillsammans med under de nätter då jag faktiskt är tyst och lugn.. För annars hade väl inte min pojkvän stått ut med det faktum att han bara har fått sova på 20 % av sängen under de senaste tretton månaderna? Eller vad säger ni? Nä just det ;)
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -