Harmoni

Shit. Pommes. Ni anar inte som jag har slitit idag! Flängt hit och dit, ner och upp och städat och dammat, tvättat och vikt kläder, bakat kladdkaka och duschat. Pust. Jag har tillochmed ont i fötterna. Men det känns bra. Nu ser här jäklar i det bra ut på mitt rum kan ni tro. Hann tyvärr inte med något pluggande men det får jag ta imorgon. Nu ligger jag äntligen i min säng, som just nu är extra mysig eftersom jag har bytat till nytvättade sängkläder. Jag har en känsla av harmoni i kroppen just nu, som jag alltid får när jag har presterat bra, och det är så skönt. Imorgon ska jag börja på mina nutrilett shakes och gå på dem i minst tio dagar. Undrar hur jag kommer klara av att bara dricka sådana och vatten, gissar på att jag kommer bli en riktig bitterfitta i vissa stunder haha... Jag som älskar mat :( Aja det ska iaf bli väldigt skönt att starta på ett "nytt" liv, jag ska ge mig fan på att klara detta! En sundare, hälsosammare och smartare Johanna, vänta bara ;-)
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -