Nutrilett shakes

Vet ni vad? Idag började jag på min nutrilett shakes diet. Har hittils druckit fyra stycken (man ska dricka fem om dagen) och ska ta min sista klockan åtta. Jag har druckit ca 2 liter vatten hittils och ska dricka minst en halv liter till innan jag går och lägger mig. Snacka om att man blir kissnödig eftersom man dricker så mycket, jag går på toa ca en gång i halvtimmen och då skojar jag inte haha! Gick och simmade 40 längder på 50 minuter efter skolan också. Jag är rätt trött och sliten just nu kan jag tala om. Och man blir INTE mätt på de här shaksen kan jag även tillägga... Jag är hungrig :( Men de är iallafall goda, längtar tills jag ska ta en ny klockan åtta haha. Nu ska jag ta på mig tjockt med kläder och ut och gå en promenad i minst 30 minuter i rask takt. Fan vad duktig jag är ändå ;-)
´
I can do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -