One day completed

Så skönt det var att ta en rask promenad. Men att sen få komma hem och ta en dusch och duscha bort allt svett för att sedan lägga sig i sängen och äääntligen ta det lugnt, för första gången på hela dagen, var ännu bättre. Nu ska jag kolla gårdagens BB och sen ska jag däcka stenhårt på kudden. Gissar på att jag kommer sova rätt gutt inatt haha, helt sliten. Hade förresten kunnat döda för en fucking banan eller en macka så hungrig jag är just nu! Eller tillochmed för lite sallad! Orrh, ni har det bra ni... Nä en sak är iaf säker, när jag har käkat dessa shaksen i tio dagar så ska jag se till att fira med en riktigt grym kycklingsallad! :-D One day completed, nine to go. Natti peeps ♥
´
Life is what you make it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -