Städ-time uuuh

God eftermiddag! Blev ingen skola för min del idag. Men jag ska ändå se till att ta vara på denna dagen, jag ska nämligen ta ett himla ryck nu med städningen (ska inte sluta förräns hela rummet skiner!) och sen ska jag plugga på engelskan. Tvätta och framkalla bilder via nätet ska jag också hinna med. Ingen tid för mig att vara lat här inte :-D
´
10 månader gammal och halvful bild. Men det får duga eftersom en blogg blir så sjukt ointressant
utan pics och jag har fortfarande inte hittat en sladd till min fattiga "nygamla" mobil så att jag kan överföra
mina bilder... (tappade min andra i toan för ett par veckor sen så jag har en ful gammal mobil nu, INTE så high tech om vi säger så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -