17 mars

Nej men tjena! Igår fick jag stressa rätt mycket, därav ingen update. Jag stack till Elin vid sex tiden, där även Bianca var. Vi gjorde oss iordning där innan vi blev upphämtade av de andra girlsen och sedan drog vi på lokalfest i Bromma. Kvällen var helt okej även om 90 % av folket där betedde sig som svin.  De flesta hade verkligen ingen respekt mot de som hade anordnat festen, folk slängde glas i väggar, slog ner burkar på golvet, hällde ut sprit på borden, folk slog oskyldiga och var allmänt sviniga. Och sen var där ju dem som satt och gjorde "hitler tecknet" osv för att leka tuffa. Haha usch så pinsamt, hade aldrig fått för mig att umgås med sånt trash ;) Det bästa av allt var iaf att många av mina tjejer var samlade och därför hade jag riktigt roligt!
´
- Idag vaknade jag redan klockan tio vilket var bra eftersom jag inte somnade förrän fyra inatt. Vid elva tiden körde jag vidare på kalas till min gammelfarmor som fyller 85 år idag. En stor del av släkten på mammas sida var där vilket var jätte skoj! Bilder kommer upp inom de närmaste dagarna. Nu har jag inte tid att skriva längre, ska hem till pojkvännen för lördagsmys. Bussen går om 30 minuter så dags att packa väskan! CYA
'
This is me today.

'
Bjuder på denna bilden sen igår så länge, tills jag hittar en sladd till min mobil. Fina Bianca och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -