You had me at hello ♥

Min lillebror, mitt allt, min ögonsten, min finaste. Alla de sakerna har du varit för mig i sex år nu snart och jag har stått vid din sida ända från början. Sedan den första sekunden jag såg dig Theo har jag pussat dig, kramat dig, tröstat dig, torkat din näsa, retats med dig, klätt på dig, badat dig, matat dig, lekt med dig, skojat med dig och älskat dig innerligt från djupet av mitt hjärta. You had me at hello, utan tvekan. En dag i framtiden hoppas jag att du läser detta, för jag vill att du ska veta att jag kommer fortsätta finnas där för dig ända tills jag dör. Och även när jag dör så kommer jag finnas kvar för dig, i ditt hjärta. Har inte träffat dig på ca tre veckor nu och jag saknar dig så hemskt mycket och jag ska göra allt för att detta inte ska drabba din och min relation... Du är en av väldigt få människor som jag skulle tagit en kula för. Även fast du fyller hela sex år om några dagar så är du fortfarande min lilla bebis för mig (fast du hatar att jag kallar dig för bebis haha). Jag älskar dig till månen och tillbaka miljontals gånger! ♥ / Storasyster
´

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -