Härliga minnen

Tjaaa peeps! Uppdaterar inte lika mycket som jag brukade göra innan men det beror på att jag inte har haft något jag har velat lägga upp helt enkelt. Jag tänker inte tvinga mig själv att lägga upp en massa inlägg "bara för att". Detta är en personlig blogg. Min blogg! Jag har denna bloggen enbart för min skull. Och då skriver jag när det faller mig in, mest om min vardag, mina åsikter och musik jag tycker om. Jag vill inte bli "stor" i bloggvärlden och därför finns det ingen mening med att jag ska sitta och framtvinga massa inlägg och lägga ner massor med tid på att tänka "åh jag måste uppdatera min blogg så mina läsare kan vara nöjda". Tyvärr har jag tänkt i de banorna tidigare men det tänker jag INTE göra nu. Hursomhelst, bjuder på en liten bildbomb med underbara pics från "förr i tiden" som gör mig glad och taggad på sommaren 2012 och framtiden därefter! Love life ♥
´
Hittade denna video på mig från Turkiet 2010 som jag faktiskt aldrig har visat för!
´

Kommentarer
Postat av: Ilda

Jasså? Vad roligt :) Ska dit på torsdag tänkte jag ^^

2012-07-03 @ 21:04:01
URL: http://mislimoje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -