Där palmerna bor

Hej guys! Gissa om jag är taggad? Om mindre än en timme tar jag tåget mot kastrup! Flyget avgår 21.25 mot Turkiet ikväll. Fyrstjärnigt hotell i två veckor i Alanya. Bara leva livet. Det skulle visst bli 30 grader imorgon och 32 på söndag och fortsätta så hela veckan. Hell yeah. Vi ses om två veckor! Om något skuuulle hända.... Så älskar jag min familj, mina vänner och min släkt. Jag gör verkligen det. ♥
 
Inte en dag har gått utan att jag tänkt på
stränderna man bränts på 
där klubbar aldrig stängs åh  
inte en dag har gått utan att jag tänkt på
stränderna man bränts på 
där stranden är min säng åh
Vi drar dit palmerna bor!
 
 




Kommentarer
Postat av: charlotte

underbart det såg ut!

Svar: Ja det var det verkligen! :-)
johanna

2013-01-08 @ 22:05:20
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -