Big day

Heeey people! Jag är så jävla taggad! Min fina mamma och hennes sambo ska nämligen ha sin dunderfest om någon timme. Det är 40 års fest och 50 års fest, mamma fyller 40 imorgon och mamma sambo har fyllt 50 i sommar. De har verkligen slått på stort, de har liksom betalat över 100 000 kr på denna festen (ja, allvar) så ikväll kommer bara bli så sjuuukt. Öppen bar, gratis drinkar, live band, lyxig mat och även en överraskning står på tur ikväll ;) Kul också att min Olivia ska vara en av servitriserna! :D Ska smuggla massa drinkar till henne inne i köket haha.. Har nog aldrig sett fram emot en fest så mycket som denna, crazy. Fuck alla hemmafester med alla bönder hahah, detta är some real shit!
 
 

Ska dock inte ha dessa kläderna på mig, ska ha en skitfin balklänning. Ni får se sen!
 

Mina blingbling naglar som Olivia gjorde på mig igår!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -