Here we go again

Nämen tjena! Oh herregud, jag har inte bloggat på sju månader (!). Well, long time, no see. De första tre månaderna var det för att jag inte hade varken lusten eller orken. Jag tyckte bara det var skönt att inte blogga. Men de sista fyra månaderna har det inte blivit något blogginlägg helt enkelt för att jag inte har haft tid. Även fast jag har haft lust att börja blogga igen, så har jag inte haft tid. Icke! Jo okej, ett inlägg i veckan kanske jag hade fått in men hur kul hade det varit? Har egentligen fortfarande inte tid till en blogg men nu blev suget för stort för mig för att kunna hålla fingrarna borta från tangentbordet.
 
Nej jag har verkligen haft fullt upp med skolan, jobbet, körkortet och en himla massa annat som man måste göra för att kunna uppnå sina mål. Det har gått ett i ett. Jag har verkligen tusen bollar i luften just nu, känns ibland som att jag kommer gå in i väggen eller något, men i helvete heller. Jag tänker inte ge upp för det jag har kämpat och kämpar för. Samtidigt som det är jobbigt ibland är det jävligt roligt också, att ha saker att göra hela tiden, saker som får en att komma någon vart. Förra veckan köpte jag även min alldeles första, egna bil! Min, bara min, jag står som ägare på den och ingen annan! Åh, är helt kär i min bil! Första bilen är något speciellt, alldeles extra speciell när man som jag har köpt den med egna ihopsparade pengar som jag jobbat mig till (ja det får man fan vara stolt över när man bara är 18 år!).Jag är verkligen en självständig tjej som vill klara mig själv, men dock kommer det svida lite i börsen varje månad eftersom jag står på försäkringen själv, men det är det helt klart värt. Såna stötar man får ta när man är på väg in i det verkliga vuxenlivet.
 
Sooo, the idea är att jag ska försöka vara lite flitig nu och slänga in lite inlägg här ibland. I'll be seeing you!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -