Ledig måndag

Hey guys! Idag är jag ledig. Så behövligt! Igår övningskörde jag en timme med mamma och sen jobbade jag mellan 16.30-21.00. Försökte lägga in en mobilupdate när jag hade gjort färdigt allt på jobbet och bara satt och kollade på TV och väntade på att jag skulle sluta, men det gick inte så bra som några av er kanske såg. Skulle lägga in en bild men den blev helt mini.. Och så råkade jag publicera ett tomt inlägg och sen hitta jag inte vart man radera det någonstans. Aja, shit happens. 
 
At the moment är jag nyduschad, slängde på mig lite mascara och mina ögonbryn så nu ska jag ner i byn och sola 20 minuter. Jag ska vara brun och fräsch till min student minsann! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otroligt jävla vacker!

Svar: Tack så hemskt mycket vem du nu än är! :-)
johanna

2013-04-15 @ 17:29:55
Postat av: Haschish

Ja anonym vem är du?

Svar: Jag vet vem du är iaf ;) Inte så svårt att lista ut.
johanna

2013-04-15 @ 20:20:32
Postat av: Haschish

aa precis, och fin bild baby

2013-04-15 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -