Vanlig torsdag

Hej på er!
Sitter i skolan och har omvårdnadslektion. Har precis stuckit några sprutor i vår sjukdocka, bra sätt att lära sig på! Nu ska vi sätta kateter på dockan också innan jag sätter igång med mitt arbete. Ska skriva ett arbete om en sjukdom. Orkar inte riktigt sätta igång än så därför jag slänger in en pytteliten update här först... Efter skolan väntar ännu mer plugg där hemma (jäkla mycket plugg att hinna med att få undan nu sista tiden innan studenten) och ikväll ska jag övningsköra en timme med mamma. En vanlig tråkig vardag alltså.
 
 
Me today

Kommentarer
Postat av: Sometime

Looking good =)

Det behövs även tråkiga dagar för att uppskatta dom roliga.

Svar: Absolut gör det det! :-)
johanna

2013-04-11 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -