Vettig lördagskväll

Godkväll!
Igår började dagen med en dubbel körlektion med min grymma körlärare. Hon är fan grymmast! Glad att jag valde trafikskolan Pys In i Smedstorp, de är bäst! Sen åkte jag in till skolan för en extra lektion i matte B. Efter det åkte jag hem till mormor och morfar och var där i några timmar tills jag mötte upp min älskade pojkvän och sen hade vi fredagsmys all night long. Så hann inte få in ett enda inlägg igår som ni såg.
 
Idag har jag jobbat mellan 14-16, städat rummet lite och nu sitter jag här med tända ljus och ska faktiskt plugga. En lördagskväll liksom! Lika bra, har ändå inget annat vettigt för mig och så får man något viktigt gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -